Tuesday, March 22, 2011

~ Sanah Helwah Ustaz Faris & Faiz!! ~

Assalammualaikum....

Tahu tak Sanah helwah tue apa???
Dalam bahasa Arab...sanah helwah tue bermaksud selamat hari lahir!=)
Dalam bahasa Mandarin pulak...korang boleh cakap Shen ri kuai le!
Apa hal lak mamat nie sibuk-sibuk nak mentranslatekan perkataan nieyh dalam bahasa Mandarin??Tahulah dia tu fasih berbahasa mandarin!0opss...ter"riak" pulak...!Sori-sori!!
Sekarang nieh tujuan aku bukan untuk mentranslatekan perkataan "Selamat Hari Lahir" dalam pelbagai bahasa okay..aku pun bukan pakar bahasa pun!=.="~
Mari kita ramai-ramai ucapkan Selamat Hari Lahir pada naqib rumah aku...Ustaz Faris dan pasangan kembarnya...Ustaz Faiz!=)
Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki mereka...ameen~



Inilah Kek Hari Jadi yang aku dan housemate sediakan khas untuk ustaz kembar nieh...
Aku yang hiaskan kek nieyhh...kalau nak tahulah!( padahal beli kat kedai jek! )=P




Inilah dia bufday boys....
Kiri Ustaz Faris dan adik kembarnya..Ustaz Faiz~
Memang sangat serupa kan diorang!=)
Sanah helwah ustaz berdua!

Sekian..

0 comments: