Saturday, October 22, 2011

Penat + Busy Menjadi RETIS!

Assalammualaikum...

Okay...aku tahu tajuk kat atas tue memang menampakkan aku BAJET HOT!
haha...
Tapi nak buat macam mana...
Aku tak tahu lagi macam mana nak gabungkan dua ayat...
Sekarang nie aku tersangatlah busy dan penat menjalani hidup sebagai 
second year medical student!
Mana tak nya...
Lebih kurang SEMINGGU aku TERTINGGAL kelas sebab kelas bermula sebelum aku sempat sampai ke Mesir!
*bukan saja-saja ponteng ye!=)
Walaupun seminggu dah kelas bermula...banyak dah aku ketinggalan!
So orang lain tengah berlari-lari anak...aku pulak kenalah pecut!^^
Sebab tue jugak lah aku dah lama tak update coretan aku nie!
Sorry banyak-banyak!

Then sambungan ayat dalam tajuk tue pulak...
Aku berasa sangat bertuah sebab telah ditemu bual oleh Eddy Syrol !
Bertuah okayy sebab dapat masuk dalam segmen yang sangat popular kat blog beliau!


Korang boleh laa usha temu bual tue di sini ya!=)
>> Klik Sini! <<

Sekian.

Nota Coretan : Busy.Busy.Busy!=.="~

16 comments:

sarah hanafiah said...

eehehe retis retis ^^.

Cik Tomato said...

amboii , kemain artis eh smpi ditemubual :P

Umie Artoqiemie said...

nak sign!!! *tadah tangan

MiSz fiFiEyQa said...

wahhh...camne rase di-interview eak??hehe

Namee Roslan said...

wah wah. nak sign fadli !!! wee :D retiss nih.

zizidiazora said...

wah dh jadi kerabat retis ye skang. bertambah2 glamour la yek hehehe.....

ain dzaya said...

retis..apa pengalam jadi retis lepas di interview..hehe

eddy syrol said...

hhohohhohoho... (~_~)

Hiddy Asri said...

wah..retis blog!

miSs aMaL said...

wah.ohsem!:)

charissa said...

Nice Blogg... :)

pyan yatim said...

saya tag anda dientry terbaru :)

benz said...

You have been tagged http://benz4869.blogspot.com/2011/11/you-have-been-tagged.html

Chenta Eyfa Najibrz said...

retissssss..fuyoooo..besttt ar..lom pape dah kene interview..hehehe

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/