Saturday, October 22, 2011

Penat + Busy Menjadi RETIS!

Assalammualaikum...

Okay...aku tahu tajuk kat atas tue memang menampakkan aku BAJET HOT!
haha...
Tapi nak buat macam mana...
Aku tak tahu lagi macam mana nak gabungkan dua ayat...
Sekarang nie aku tersangatlah busy dan penat menjalani hidup sebagai 
second year medical student!
Mana tak nya...
Lebih kurang SEMINGGU aku TERTINGGAL kelas sebab kelas bermula sebelum aku sempat sampai ke Mesir!
*bukan saja-saja ponteng ye!=)
Walaupun seminggu dah kelas bermula...banyak dah aku ketinggalan!
So orang lain tengah berlari-lari anak...aku pulak kenalah pecut!^^
Sebab tue jugak lah aku dah lama tak update coretan aku nie!
Sorry banyak-banyak!

Then sambungan ayat dalam tajuk tue pulak...
Aku berasa sangat bertuah sebab telah ditemu bual oleh Eddy Syrol !
Bertuah okayy sebab dapat masuk dalam segmen yang sangat popular kat blog beliau!


Korang boleh laa usha temu bual tue di sini ya!=)
>> Klik Sini! <<

Sekian.

Nota Coretan : Busy.Busy.Busy!=.="~

14 comments:

Tropical Ice Cream said...

eehehe retis retis ^^.

Smilezurin said...

amboii , kemain artis eh smpi ditemubual :P

Umie Nadhirah said...

nak sign!!! *tadah tangan

Fifieyqa said...

wahhh...camne rase di-interview eak??hehe

Namee Roslan said...

wah wah. nak sign fadli !!! wee :D retiss nih.

zizidiazora said...

wah dh jadi kerabat retis ye skang. bertambah2 glamour la yek hehehe.....

aindzaya said...

retis..apa pengalam jadi retis lepas di interview..hehe

eddy syrol said...

hhohohhohoho... (~_~)

Hiddy Asri said...

wah..retis blog!

miSs aMaL said...

wah.ohsem!:)

charissa said...

Nice Blogg... :)

pyan yatim said...

saya tag anda dientry terbaru :)

benz said...

You have been tagged http://benz4869.blogspot.com/2011/11/you-have-been-tagged.html

AQ Eyfa said...

retissssss..fuyoooo..besttt ar..lom pape dah kene interview..hehehe