Monday, November 21, 2011

Orang Mesir Yang KELIRU!

Assalammualaikum...

RINDUNYA kat blog aku!!!!
RINDUNYA kat rakan coretan aku!!!!='(
Sorry guys dah 4 minggu tak hupdate blog kan!

Korang tahu tak orang-orang Mesir nie ade satu penyakit!
Tapi bukanlah penyakit yang teruk sangat sampai boleh berjangkit dan membawa maut tue!
Orang Mesir nie sebenarnya tak tahu sangat nak bezakan muka-muka orang Asia nie!

Bila aku jalan-jalan dengan kawan-kawan aku mesti ada je orang-orang Arab yang tanya kitorang nie orang Thailand ke Jepun ke Korea ke Vietnam ke Cina ke...
Agak kelakar lah jugak tengok kegigihan diorang tanya kitorang macam tue!
Ada tue sambil kitorang jalan mesti ada orang-orang kat situ jerit "Ni Hao" atau "apa khabar" dalam bahasa Cina!

Seriously seronok laa jugak dapat soalan macam tue hari-hari...
Nak-nak bila ade orang tanya kita nie orang Korea ke!
Bolehlah SYOK SENDIRI kan!^^~


Sekian.

Nota Coretan : Aku bangga jadi ANAK MALAYSIA!

22 comments:

Syakila Mazlan said...

Oke le tuu . feeling jadi org korea jap :p

mieza said...

tau xpe.. boley laaa berangan2 kejap jadik org korea.. hehe

mieza said...
This comment has been removed by the author.
raihan said...

awk ni mmg dh terkena korea fever laa... hahaha

Aiman Ariffin said...

really? tak pernah taupun lols. so weird.

aliya atina said...

Bole Sepak Malaysia menang pingat emas !

ken karin said...

ken slalui kena org vietnam..
=="kejadah~muka habis melayu kot,,

MiSz fiFiEyQa said...

wahhaaaa bestnye leh menyamar jadi org korea..berangan pon jaadii la kan.. =D

CekbOlat-bOlat said...

hok alohh.. !

Nor Fadila Rosli said...

eh nak jugaklah..ni hau ma?
keliru nampak macam cina takpe..
ni ila..
hurm..malas nak cerita..

baca ni..
http://blogakufadila.blogspot.com/2011/11/aku-bukan-india.html

sabar jela..

Marniey said...

hehehe, tak pena jumpa org mesia kut.

zizidiazora said...

hahaha boleh berangan jadi orang korea la kalu cam tu kan? ni hao..nasib baik bahasa cina, satu soalan yang fadli senang jawab..kan? tapi kalu buat dicakapnya korea panjang berjela, sapa nk jawab tu? hehehe....

eddy syrol said...

cakap je i pan-asia..hehehe

Azmie said...

haha~~ bagus3.. bole feel sorg2 n ngaku je kamu celebrity korea.. haha~~

k.h.a.l.i.l.a said...

huhuu... kalau ngaku jun pyo pun diorang caye kut

NoRazUraShIma said...

bestnye leh feeling2 kan

Shahiraa Aqilah said...

hari tu kne jerit. "chinese, chinese!"
tpikir gak, aku ade muke cine ke??
ouh, dorg mmg mcm tu rpenye :D

cantekk said...

ye la, tgk raot wajah tu tak mcm jawa =D mcm kacuk2 gitu..haha...ok la tu feeling2 korea

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

muke org jawa depa tau x???hehehe

Chenta Eyfa Najibrz said...

ahakss..hahaha..siyes klaka org dorang nih..but new experience wat u

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/