Saturday, August 20, 2011

Wahhh....Ini Impian Aku...!!^^~

Assalammualaikum...

Setiap orang mesti ada impian masing-masing ye tak??
Ada yang nak rumah besar laaa....kereta mewah laaa...DSLR laaa....Kahwin dengan orang korea laa...*Erkk...ade ke??
Kali nie aku nak cerita lak pasal impian aku masa kecik comel-comel lagi *sekarang tak comel lagi!
Korang ingat lagi tak gambar yang aku letak kat 
> Wordless Wednesday #4 < tempoh hari??
Hah...masih kuat pun lagi ingatan korang ye!!^^~

Sebenarnya dalam gambar tue aku bukannya nak cerita pasal impian aku dapat pergi lawat Piramid tue...
Tidak sama sekali...
Sebab benda tue semua aku dah coretkan dah dalam
 > Corat Coret Egypt ~Edisi Giza~ < 

Impian aku sebenarnya nak muncul dalam ruangan SALAM PERANTAUAN kat surat khabar!
Erkk....tapi bukan masuk dalam surat khabar macam RETIS macam
 Hudaa Udey tue ye!=)
Sebenarnya dah lama dah aku angan-angan nak muncul dalam
 SALAM PERANTAUAN tue...
Hah...inilah salah satu impian aku masa kecik-kecik dulu!
Time Bulan Ramadhan dan Raya mesti ruangan Salam Perantauan tue menjadi perhatian aku!=)
Sambil baca dalam hati aku cakap "Hurmm...kalau dah besar nanti aku nak study kat luar negara dan masuk dalam ruangan nie!"



Dengan izin Allah S.W.T akhirnya tahun nie tercapailah juga impian aku nie...
Thanks Allah...Alhamdulilah!=)


Begitulah serba sedikit kisah salah satu impian aku yang telah tercapai...
thanks reading!=)


Sekian.


Nota coretan : Apa impian korang lak??jom cerita kat aku!^^~


43 comments:

hudaa.udey said...

amboi.. saya di mention di sini la.. sy bukan retis.. ohh tidak! hikhik

btw, congrate la impian dah tercapai.. :) goodluck & take care study 6tahun dekat sana ye! ^^

manusia putih said...

weee.....tahniah la.. impian kamu tercapai akhirnya..

yuslanz said...

sama cam aq...ha3x....kawin ngn org korea pon jd impian ku....wahahahaha

Wawazzup said...

alhamdullilah la..x semua impian tercapai so kamoo bertuah la..

lilypelangi said...

waa.. tahniah la..


btw , take care berada d tempat orang . .

Asfz said...

taniah...

take care kat saner k..

slmt hari raya ^_^

Cart Kartika said...

congrats!living outsides, gain experiences..

Anonymous said...

cool! happy kan bila impian tercapai hehe.

my dream is to travel alone. hehe.

Luqman Zakaria said...

wah!! tahniah tahniah!!!

miss m said...

hahahahaha.....tahniah la....sume org mmg ade kot impian nk kawen...ngee

Hizami Li said...

tahniah. :)

inna_risna said...

kita punya impian yg sama...inna pun selalu jg berangan-angan nak masuk dlm segmen salam perantauan kat dlm surat khabar tu..btw,tahniah, impian awak da tcapai..^^

blog-tips-kurus said...

tahniah!
impian kita sama tapi sampai tua impian saya tak kesampaian. huhu!

kasya syiera said...

alhamdullilah..congratz !

putra said...

Bestnya...Impian aku plak hancur musnah..:-(

.........cP~ said...

ruangan salam perantauan sampai sekarang masih paling best...teringin jugak nak masuk.. tapi, dah habis belajar buat masa ni, entah ada peluang entah tak. cam glamor je kan masuk paper salam perantau.

Mr.NS said...

thniah utk impian lu yg tercpai..hohoho

aliarosli said...

belom tercapai lagi nak study luar negara

em, bilalah boleh pergi

misshannajr said...

penah teringin mcm impian awak jgk tp pegi obersea pon x penah..oh..dr sabah ke semenanjung pun kira obersea jgk kan hehe :P

Dzarief Zuhdi said...

pergh.. masuk paper ker?? haha.. retiss tuh.. hehe

thx sbb singgah blog aku..
salam kenal.. :D

pudenz said...

haha.. g email kat berita harian .. tv3 ...astro ria... ;p

I Am Someone

Unknown said...

salam kunjungan...wah, dapat masuk paperla! tahniah impian dah tercapai...

alyana shafinas said...

wahh..bez nye blaja kt luar negara..thniah2 dpt gak capai impian tue.. =)

Anonymous said...

wait for me plak na...nnti same2 la kite masuk paper...haha...*bajet retis

Nurul Aziz said...

impian saya time kecik2 dulu nak jadi astronout malaysia pertama tapi dah melepas la. sekarang terpaksa tukar nak jadi astronout wanita malaysia pertama. hehe

penyisir rambut said...

wow...mesti bertambah howt kan??
huhu...impian saya nak naek kapal terbang!
huhu..tak penah lagi..

Unknown said...

wh..
ingtkan senang nak muncul dlm ruangan tu..
rupanya susah jugak ae?
:)

remotrsj said...

wahhhhh , syukur la sebab impian ! beruntung tueee . hehehe :)

MerLe said...

hehe..tahniah tercapai gk impian tu..sy pn suka belek2 ruangan tu..cri kot2 ada kenal sape2..hehe

maszull said...

salam...tahniah kerana impian awk tercapai juga...:)

Razil Tahir said...

alhamdulillah...
impian dah tercapai...
mine biler la agaknya...
huhu (^,^)

aiman mania said...

great!!impian dia dah tercapai....aiman pon ada gak bercita2 macam tuh dulu...tapi,apakan daya tak kesampaian..dan akn tiba masanya..insya-allah!!seoul,south korea jd target aiman buat sambung pengajian...sambil2 jumpa artis2 korea pujaan hati..oh SNSD!!!SUPER JUNIOR N SEMUA IDOL2 KPOP YG LAIN!!HAAHAAA...

aiman mania said...

HEEHEE...aiman nak kahwin ngan soo young snsd...heehee...

miRa'e said...

wah bestnya! tahniah! n gudluck study! :)

Asyila Zainuddin said...

wahh.. dulu mase kecik2 selalu teringin nk masuk salam perantauan tu.. hmmm.. best la die..

hana szied said...

tahniahlahhh da cpai impian tu !

btw, kami di morcco masuk tv. cerita syahadah :)

Namee Roslan said...

tahniah! :D haha, glam and fame lah .:) selamat hari raya :)

Unknown said...

impian sy nak belajar kt UK, then tinggal kat US...pastu gi melancong kat NZ... hahahaha

Sya_Merpati Putih 88 said...

tahniah...untunglah cita2 dah tercapai..semoga terus berjaya...=)

shahrihan said...

wahh...tahniah...
impian da tercapai...
Gudluck study yer!!... :)

Syuhada said...

Alhamdulillah, syukur, tercapai. kita yang tak dpt scholar oversea ni kan, dok renung je la kan paper tu, harap2 betukar jadi gambar kita kann. hurm..

The Owner said...

itu impian sy yg x trcapai, jdi sy dh modified sket utk diberi ucpn dari prntauan =)
heheee....

miera said...

best lah impian tercapai.

aku pon penah berangan sebijikkk mcm kau.
tapi apakan daya.
takde rezeki.