Saturday, April 2, 2011

~ Gempa Bumi Di Mesir!! ~

Assalammualaikum...

Gempak tak tajuk kat atas??
Aku bukan saja-saja nak buat April F0ol ok!
Ini kisah benar yang kitorang alami petang semalam (1 APRIL 2011).
Tapi..bukanlah gempa bumi yang kuat sampai runtuh-runtuh bangunan laaa Tsunami laa semua tu..
Cumalah gegaran susulan yang kitorang rasa selepas Gempa bumi yang berukuran 6.0 ++ skala ritcher yang berlaku kat Greece.
Cuak la juga time tue..
Masa kejadian tue aku tengah duduk lepak-lepak kat atas katil..then tiba-tiba terasa katil bergoyang..
Ingatkan Hantu Kak Limah ke ada kat bawah katil aku nie!haha..=)
Apa-apa pun aku bersyukur sebab tak ada apa-apa yang serius berlaku kat Mesir nie...Cukuplah dengan kejadian rusuhan hari tu!Alhamdulilah~

Aku rasa ini coretan aku yang paling pendek yang pernah aku buat!
Sorry ye para pembaca..sebab aku BUSY sejak akhir-akhir nie...mana taknya..EXAM is around the corner ok!T.T~
Wish me luck!Doakan aku okay!thanks semua!

Sekian.

3 comments:

Syuk Ry said...

uik.. giler ar.. biar btol ni..

fadlisabri said...

btol...tp x r serious sgt...gegar2 biase je~

.:iQeLLypEri:. said...

no wonder la lame ta on..
btw..plez be safe dear..
and..doa aku utk kau sntiasa brsama..