Friday, April 8, 2011

~ Pengisytiharan Zero Faceb0ok!! ~

Assalammualaikum...

Di saat korang membaca coretan kali ini...
Mungkin korang tidak dapat melihat aku online di Faceb0ok lagi!
Pada waktu ini janganlah korang bersedih hati kerana aku masih hidup lagi okay!!=)
hehe....
Oleh kerana exam final aku is around the corner..

8 May 2011 > Practical Exam
18 Jun 2011 > Final Exam

Korang nampak tak???
Tak lama je lagi....pejam celik pejam celik aku akan exam!!

Dengan penuh kebanggaan dan keriakkan aku menyokong kempen "Zero Facebook"!!


Mulai hari ini sampai lah paper akhir Final Exam aku tidak akan lagi berkeliaran di Facebook!
Dan...
Mungkin aku akan kurangkan masa untuk berblogging jugak!T.T~
Hope korang mendoakan kejayaan aku dan pelajar-pelajar Malaysia yang lain  dalam exam ini.
Thanks korang!!=)
Mumtaz Insyallah!

Sekian.

5 comments:

qllmjd218 :D said...

salam.
first time dtg sini :)
hepi blogging. folo sini, mahu tahu perkembangan egypt :)

fadlisabri said...

salam....
insyallah...=)
thanks!

SITOT said...

bagus !

myza said...

goodlux exam..thanks singgah blog akak ritu :)

Cik Zeeyta said...

buku andai itu tkdirnyer mmg best sgt2..