Monday, March 21, 2011

~ Kuliah Pertama Selepas Rusuhan ~

Assalammualaikum.....

Wahh...so excited bila dapat pergi kelas hari ini setelah sebulan bercuti akibat rusuhan yang berlaku kat Mesir baru-baru nie.Walaupun agak susah untuk fokus sebab dah lama tak pergi kuliah lah katakan...haha..
Masuk je bilik kuliah...cuba teka apa benda yang paling pertama aku buat????
Teka CEPAT!!!


Tu dia...!Jom kita gosok meja sampai bersih!!kah3....
Kalau korang nak tahu...inilah aktiviti aku dan classmate bila pertama kali masuk bilik kuliah selepas rusuhan nie...!Alhamdulilah....aktiviti nie sedikit sebanyak dapat mengurangkan ngantuk bila mendengar lecture pada waktu pagi!thanks Tanta University!=)

Dan...
ini pulak aktiviti yang dilakukan oleh pelajar dan pekerja kat University aku...



Seperti yang tertulis kat dinding sepanjang jalan di Tanta....


 Laporan Khas Dari Wartawan Kami Di Tanta....haha...=P~

video

Pembetulan video: Rusuhan terjadi disebabkan pekerja daripada Fakulti Sains Menuntut kenaikan gaji mereka...
Sangat tak bertauliah ye wartawan kami!hehe....^^~

Sekian.

0 comments: