Thursday, September 8, 2011

Alhamdulilah...Aku Menang Lagi!!!!^^~

Assalammualaikum...

Seperti kebiasaan setiap hari aku akan berjalan lenggang kangkong kat blog-blog yang ada update terbaru...
Tapi semalam saat nak bukak blog >> Hizami Rahim << aku terasa berdebar-debar pulak...
Selalu tak macam nie...semalam lain sikit pulak rasanya...
Aku pun kuatkan hati mengklik blog beliau...

Jeng Jeng Jeng.....

Ternampaklah update terbaru dari blog beliau yang sangat smart sebab telah ditukar layoutnye baru-baru nie!=)


Scroll lagi bawah...
maka ternampaklah sesuatu yang SANGAT menerujakan!


Err....
Hengkau orang nampak tak list yang bernombor 6 yang telah aku highlightkan sebesar-besar alam tue???
Ye...ye...betul laa tue...
Memang nama blog aku tersenarai dalam list tue!
Okayy...apa lagi...cepatlah ucap taniah kat aku nie!=.="~
*boleh ke mintak macam nie??

Apa-apa pun aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kat Hizami sebab telah memasukkan aku dalam list penerima header daripada beliau itu...
Terpilih jugak aku nie dari ramai-ramai blogger lain yang join contest beliau nie...=')
Alhamdulilah!=)
*hope dapatlah edit 1 blog nie ye...=.="~


Sekian.

Nota coretan : Contest kedua yang aku menang setelah menyertai 3 contest!=)


21 comments:

eddy syrol said...

congrets...

Smilezurin said...

Tahniah ! Huhu , after this blog awak makin cun la kan ~ :P

azwa amani said...

tahniah dapat header baru...ok lah tuu

aliahsaiful said...

tahniah!!!~~
cantik lablog die lepas ni =)

Anonymous said...

tahniah fadli :) berbaloi usaha masuk contest tu hee

Shahirah Zainol said...

untung laaaa ^^

Ri said...

tahniah doc!!!

cik zila said...

congratz.. rezeki sungguh ye.. :)

Myra Abdullah said...

congrat..
tak sangke awk salah sorang yg bertuah tuh!

^-^

inna_risna said...

wah kira btuah lah awak nie..inna sllu jer join contest tp xpernah lg menang..hehe1

Anonymous said...

tahniah!!! :)

notaComeI said...

Tahniah menang dengan rela saya pula terpaksa kalah dengan rela hahaha :]

vendoline said...

wow gempak..TAHNIAH

zizidiazora said...

Hahaha...tahniah ye Fadli. memang patut dapatpun lau tak jangan mengaku orang sekampung ler....

Zul fattah said...

tahniah fadli ,,, :) berbaloi jugak usaha ko masuk contest tu heehe

DanieL AdiE said...

TAHNIAH2!

Namee Roslan said...

congrats fadli!! :D

ciK LyndaWawa said...

tahniah2,,=]

Hiddy Asri said...

congrats..

Umar Kadir said...

congrats!!

AQ Eyfa said...

wahhh best tu