Saturday, December 25, 2010

~Corat Coret Winter!~

Winter???kat egypt pun ada winter ke??
haha...jangan main2...walaupun egypt nie terkenal dengan padang pasir yang panas dan tandus...seperti lirik lagu ayat-ayat cinta tue....
tapi sekarang nie kalau korang nak tahu, egypt sedang menghadapi musim sejuk!


nie lah pemandangan waktu pagi kat depan pintu masuk universiti aku...
sejuk kowt time nie!


Angin pada waktu macam nie sangat kuat dan menyejukkan!
seram tak???haha....@@




Bangunan semua diselaputi dengan KABUS...bukan SALJI ok...sebab kat egypt nie tak penah pula turun salji!hehe..^^
Tapi cuaca kat sini sejuk la juga...beku lah jugak jari-jemari nie...walaupun anda memakai snow glove!



Tapi...walau apa jua rintangan yang kitorang hadapi....aku dan rakan-rakan tetap tempuhinya untuk menghadiri kelas pada hari itu!!
Poyo tak??haha....=.='


1 comments:

Chenta Eyfa Najibrz said...

tgok gambar dah ase cooooooool jek..ngrrrrrr